•  
  •  

Üyelerimize Mali Müşavirlik Desteği

Son günlerde meslektaşlarımızın da aralarında olduğu, başta yıl içinde işyeri değiştirenler olmak üzere pek çok ücretli çalışana, Gelir İdaresi Başkanlığından yazı gönderilmektedir. Bu yazılarda, ücret gelirleri için yıllık gelir vergisi beyannamesi verilmesi ya da ücret gelirlerinin yıllık gelir vergisi beyannamesine dahil edilmesi gerektiği belirtilmekte ve birer vergi mükellefi olan çalışanların, ilgili vergi dairelerine başvurmaları istenmektedir.

Bu bildirimler sonucunda ortaya çıkan ödemeler, meslektaşlarımızı mali yönden zorlarken bir yandan da uygulamaya ilişkin pek çok soru işareti doğmaktadır. Odamıza ulaşan üyelerimiz, bu yazıların kendilerine neden gönderildiğini sormakta, yapılacaklar konusunda bilgi edinmek istemektedirler.

Üyelerimizin bu yazılarla ilgili sorularını yanıtlayabilmek, gereksinimlerini karşılayabilmek amacıyla Odamızın mali müşaviri Zehra YÜCEL ile üyelerimize ücretsiz profesyonel destek ve danışmanlık hizmeti sağlanması konusunda anlaşma yapılmıştır. Yalnızca BMO üyelerine yönelik olan ücretsiz mali müşavirlik desteği ve danışmanlık hizmetleri, Kasım 2019-Mart 2020 arasında sürecektir.

Gelir İdaresi Başkanlığından gönderilen yazılar ve gelir vergisi beyannamelerine ilişkin sorularınızı, aşağıda belirtilen e-posta adresine göndererek Mali Müşavir Zehra YÜCEL’e iletebilir, yapılması gereken işlemler konusunda doğrudan kendisinden bilgi alabilirsiniz.

BMO Üyeleri İçin Ücretsiz Mali Müşavirlik Desteği
Mali Müşavir Zehra YÜCEL
E-posta: malimusavir@bmo.org.tr
Not: Lütfen, mali müşavirimize göndereceğiniz iletilerde adınız, soyadınız ve üye sicil numaranızı açıkça belirtiniz.